Onderbroekenlol

ot voor zeven jaar geleden was ik een drager. Niet van 1 of ander vage SOA, nee.. onderbroeken. Want Mem had mij zo opgevoed. Onderbroeken zijn hygiënisch. Jawel. En ook, maar dat vertelde zij er niet bij, houdt het 'de ↓ Lês mear ↓

ot voor zeven jaar geleden was ik een drager. Niet van 1 of ander vage SOA, nee.. onderbroeken. Want Mem had mij zo opgevoed. Onderbroeken zijn hygiënisch. Jawel. En ook, maar dat vertelde zij er niet bij, houdt het 'de ↓ Lês mear ↓