Fotoclub 18 maart 202217 maart 2006 by eamel Uw Eamel in action vanuit Aup's (linkje inmiddels dood, RED.) perspectief… Mooi, hoor. Einde bericht. 😂 + ++ Noch mear rimramapekoal:#sellotapeselfie2014'Beste' Leon uit Oud-Beijerland (Zoomwijk)2017Can't do undo2009Roerige tijden2003Veel van mij2017
en jouw foto’s dan? 😉
Ahum. Die volgen nog 😉
Hey, leuk dat je zo blij bent met die leuke fotootjes van jou!!! 😉
Grijns, Aup.
En bedankt dat ik ‘m ff mocht jatten van je, Aup.. 😉